Az Elektrodiszkont kereskedelmi stratégiájának értékelése

Vizi János Gábor (2018) Az Elektrodiszkont kereskedelmi stratégiájának értékelése. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

This is the latest version of this item.

[img] PDF
Projektmunka - Az Elektrodiszkont kereskedelmi stratégiájának értékelése - Vizi János Gábor - TIW2NK.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2023. December 31..

Download (1MB)
[img] PDF
Titkositasi-kerelem - Vizi János Gábor -TIW2NK- teljesen kitöltött REPO-ba és PM-ba.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2023. December 31..

Download (165kB)

Hungarian title

Az Elektrodiszkont kereskedelmi stratégiájának értékelése

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing FOSZK

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Kasza LajosUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDkasza.lajos@uni-bge.hu

Item Type: Project work
Uncontrolled Keywords: értékelés, stratégia, kereskedelem
Depositing User: Meleg Gizella
Date Deposited: 2018. May. 23. 12:17
Last Modified: 2018. Sep. 25. 10:57

Available Versions of this Item

  • Az Elektrodiszkont kereskedelmi stratégiájának értékelése. (deposited 2018. May. 23. 12:17) [Currently Displayed]

Actions (login required)

View Item View Item