Az Elektrodiszkont kereskedelmi stratégiájának értékelése

Vizi János Gábor (2018) Az Elektrodiszkont kereskedelmi stratégiájának értékelése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ez a mű legutolsó verziója.

[img] PDF
Projektmunka - Az Elektrodiszkont kereskedelmi stratégiájának értékelése - Vizi János Gábor - TIW2NK.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2023. December 31..

Download (1MB)
[img] PDF
Titkositasi-kerelem - Vizi János Gábor -TIW2NK- teljesen kitöltött REPO-ba és PM-ba.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2023. December 31..

Download (165kB)

Magyar cím

Az Elektrodiszkont kereskedelmi stratégiájának értékelése

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing FOSZK

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Kasza LajosNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTkasza.lajos@uni-bge.hu

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: értékelés, stratégia, kereskedelem
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Dátum: 2018. Máj. 23. 12:17
Utolsó módosítás: 2018. Szep. 25. 10:57

Az archívumban megtalálható verziók

  • Az Elektrodiszkont kereskedelmi stratégiájának értékelése. (deposited 2018. Máj. 23. 12:17) [Ezt látja]

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet