The Implementation of online marketing tools to raise customer awareness

Szabó Richárd (2018) The Implementation of online marketing tools to raise customer awareness. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of 2 példányban nyomtatni__SZAKDOLRAD_THESIS_ASIS-1718-Y4S2-Richard-Szabo-2119104-CONFIDENTAL.pdf] PDF
2 példányban nyomtatni__SZAKDOLRAD_THESIS_ASIS-1718-Y4S2-Richard-Szabo-2119104-CONFIDENTAL.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (6MB)

Absztrakt (kivonat)

-

Magyar cím

Online marketing eszközök használta a vásárlói elégedettség növelése érdekében

Angol cím

The Implementation of Online Marketing Tools to raise customer awareness

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelvű)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Renner Péter
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online Marketing, Vásárlói elégedettség, Esettanulmány, Google Adwords, Buitenleven
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 31. 13:53
Utolsó módosítás: 2020. Már. 26. 06:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet