Az ibis Styles, mint brand pozícionálása és piaci térhódítása a magyar turizmusban

Almási Teodóra (2018) Az ibis Styles, mint brand pozícionálása és piaci térhódítása a magyar turizmusban. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[img] PDF
Almasi Teodora_FSO2S5_TVtur.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Turizmus - Vendéglátás

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Kormány BalázsBelsőÓraadó tanárbkormany@icloud.com

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: ibis Styles, Márka, AccorHotels
Depositing User: Meleg Gizella
Date Deposited: 2018. Nov. 21. 09:45
Last Modified: 2019. Jan. 30. 13:43

Actions (login required)

View Item View Item