"Kisgyermekek, nagy piac" A reklámok hatásának elemzése a 3-10 éves korosztály körében

Bárány Katalin (2015) "Kisgyermekek, nagy piac" A reklámok hatásának elemzése a 3-10 éves korosztály körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of BÁRÁNY KATALIN SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
BÁRÁNY KATALIN SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr Szántó Szilvia
NEM RÉSZLETEZETT
Főiskolai docens, Budapesti Gazdasági Főiskola, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Reklám, Televízió, Gyermek, Reklámhatás, gyermekreklám
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Ápr. 27. 08:47
Utolsó módosítás: 2015. Szep. 01. 13:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet