Kultúraközvetítő intézmények marketing stratégiájának elemzése és összehasonlítása

Alapy Réka (2018) Kultúraközvetítő intézmények marketing stratégiájának elemzése és összehasonlítása. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[img] PDF
Kultúraközvetítő intézmények marketing stratégiájának elemzése és összehasonlítása.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Pedagógiai Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Andragógia

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Sipos ErikaBelsőAdjunktussipos.erika@uni-bge.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Kultúraközvetítés, Kulturális intézmények, Vígszínház, Vidám Színpad, Marketing
Depositing User: Alapy Réka
Date Deposited: 2018. Dec. 13. 13:14
Last Modified: 2018. Dec. 13. 13:14

Actions (login required)

View Item View Item