A márkázottság szerepe a dm szépségápolási termékei esetében

Szabó Rita (2019) A márkázottság szerepe a dm szépségápolási termékei esetében. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[img] PDF
Szabó_Rita_YR6WKC_KM.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Papp JuditBelsőadjunktusPapp.Judit@uni-bge.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: kereskedelem, kereskedelmi marketing, márkázottság, dm Kft., márka
Depositing User: Meleg Gizella
Date Deposited: 2019. Apr. 27. 11:11
Last Modified: 2019. Sep. 09. 14:21

Actions (login required)

View Item View Item