A termékbevezetés nehézségei a B2B szektorban. A MOL Nyrt. Truck Diesel termékének bevezetése.

Csordás Noémi (2014) A termékbevezetés nehézségei a B2B szektorban. A MOL Nyrt. Truck Diesel termékének bevezetése. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Csordás Noémi_ZK59A4.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)
[img] PDF
ZK59A4.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (183kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Kopcsay LászlóNEM RÉSZLETEZETTmarketingmenedzsment szakirányvezető, egyetemi docens, Phdkopcsay.laszlo@kkk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Termékbevezetés, MOL Nyrt., B2B
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Dátum: 2015. Már. 05. 12:05
Utolsó módosítás: 2015. Szep. 16. 09:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet