A termékbevezetés nehézségei a B2B szektorban. A MOL Nyrt. Truck Diesel termékének bevezetése.

Csordás Noémi (2014) A termékbevezetés nehézségei a B2B szektorban. A MOL Nyrt. Truck Diesel termékének bevezetése. Faculty of International Management and Business.

[img] PDF
Csordás Noémi_ZK59A4.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only

Download (1MB)
[img] PDF
ZK59A4.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only

Download (183kB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Dr. Kopcsay LászlóUNSPECIFIEDmarketingmenedzsment szakirányvezető, egyetemi docens, Phdkopcsay.laszlo@kkk.bgf.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Termékbevezetés, MOL Nyrt., B2B
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2015. Mar. 05. 12:05
Last Modified: 2015. Sep. 16. 09:35

Actions (login required)

View Item View Item