The Effects of Influencer Marketing on Consumer behaviour of teenagers

Ertl Pál (2019) The Effects of Influencer Marketing on Consumer behaviour of teenagers. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Ertl Pál titkosítás.pdf] PDF
Ertl Pál titkosítás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (212kB)
[thumbnail of Ertl-Pál_ALASYZ_KerMark-BA_Szakdolgozat-1 (3).pdf] PDF
Ertl-Pál_ALASYZ_KerMark-BA_Szakdolgozat-1 (3).pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2024. December 31..

Download (2MB)

Magyar cím

Az influencer marketing hatása a z generáció fogyasztói magatartására.

Angol cím

The Effects of Influencer Marketing on Consumer behaviour of teenagers

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Hübner Andrea
Belső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Generation Z, Influencer marketing, Millenials
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 08. 10:54
Utolsó módosítás: 2019. Szep. 03. 16:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet