Az érzelmek szerepe a marketingben, avagy a szeretetmárkák bemutatása a Milka példáján keresztül

Magdus Andrea (2019) Az érzelmek szerepe a marketingben, avagy a szeretetmárkák bemutatása a Milka példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Az-érzelmek-szerepe-a-marketingben-avagy-a-szeretetmárkák-bemutatása-a-Milka-példáján-keresztül 2.pdf] PDF
Az-érzelmek-szerepe-a-marketingben-avagy-a-szeretetmárkák-bemutatása-a-Milka-példáján-keresztül 2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

-

Magyar cím

Az érzelmek szerepe a marketingben, avagy a szeretetmárkák bemutatása a Milka példáján keresztül

Angol cím

-

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Oravecz Titanilla
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Szeretetmárka, Milka, Márkahűség
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 08. 13:29
Utolsó módosítás: 2020. Máj. 05. 10:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet