A vevői elégedettség kérdőíves mérésére használható webes alapú szoftverek értékelése és összehasonlítása funkcionalitás és ár szempontjából

Szemők Bálint (2019) A vevői elégedettség kérdőíves mérésére használható webes alapú szoftverek értékelése és összehasonlítása funkcionalitás és ár szempontjából. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szemők Bálint - Szakdolgozat.pdf] PDF
Szemők Bálint - Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat célja annak vizsgálata, hogy a minőségmenedzsment egyik központi fogalmának, a vevői elégedettségnek a kérdőíves mérésére milyen számítógépes megoldások állnak rendelkezésre, és ezek a kis- és középvállalkozások igényeit különböző szempontok alapján milyen mértékben képesek kielégíteni.

Magyar cím

A vevői elégedettség kérdőíves mérésére használható webes alapú szoftverek értékelése és összehasonlítása funkcionalitás és ár szempontjából

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Zarándné Vámosi Kornélia
Belső
NEM RÉSZLETEZETT
Tompos Gábor
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vevői elégedettség, ISO 9000, Internetes szoftverek
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 06. 11:06
Utolsó módosítás: 2020. Máj. 29. 13:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet