Az Unicum, mint brand versenytársi helyzete a fogyasztói szokások alapján

Szakács Brigitta (2019) Az Unicum, mint brand versenytársi helyzete a fogyasztói szokások alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Az Unicum, mint brand versenytársi helyzete a fogyasztói szokások alapján_Szakács_Brigitta_AALNX0.pdf] PDF
Az Unicum, mint brand versenytársi helyzete a fogyasztói szokások alapján_Szakács_Brigitta_AALNX0.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2024. December 31..

Download (2MB)
[thumbnail of Szakács Brigitta titkosítás.pdf] PDF
Szakács Brigitta titkosítás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (235kB)

Absztrakt (kivonat)

A témaválasztásom oka értelemszerű, amennyiben bemutatkozok tömören. Szakács Brigitta vagyok, s 2016 óta dolgozom a Zwack Unicum Nyrt. látogatóközponti csapatában. 2018 decemberéig diákként vállaltam munkát a vállalatnál, azonban idén januártól teljes állásban látom el látogatóközponti munkakörömet. Tárlatvezetést tartok az Unicum Házban (ld.: korábban Zwack Múzeum és Látogatóközpont), illetve a Zwack Mintaboltban segédkezek. Ebben a munkakörben igen közelről megismerkedhettem a méltán híres hungarikum készítésével, az italt gyártó Zwack család történetével, hiszen évi 20 000 látogatónknak nap, mint nap mesélem el a család és a gyár inspiráló történetét. Szívemhez igen közel áll a történet, a vállalat és nem utolsó sorban maga az Unicum termékcsalád. Emiatt választottam ezt a témát, s ennek köszönhetően mutatok nagy érdeklődést a konkurens termékek, illetve az Unicum fogyasztói köre iránt. Ezt szeretném a következőkben a vállalati anyagok, illetve újságcikkek, folyóiratok segítségével a diplomamunkám első felében, majd egy primer kutatás alapján feltérképezni. Így az elkövetkezendő fejezetekben olvasható számos érdekes tény, adat az Unicum fogyasztásáról, s hogy kik a legfőbb konkurensei, illetve, hogy ajánlott fogyasztani a gyógynövénylikőrt, ezzel szemben hogyan fogyasztják a legtöbben.

Magyar cím

Az Unicum, mint brand versenytársi helyzete a fogyasztói szokások alapján

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sóvári Katalin
Belső
Mestertanár

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Unicum, Zwack Unicum Nyrt., Alkohol fogyasztás
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 08. 08:11
Utolsó módosítás: 2019. Szep. 09. 14:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet