A Ford vevői magatartásának vizsgálata és a vevői igények hatékonyabb kielégítésére tett fejlesztési javaslatok bemutatása a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél

Dicsérdi Ádám (2019) A Ford vevői magatartásának vizsgálata és a vevői igények hatékonyabb kielégítésére tett fejlesztési javaslatok bemutatása a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Dicsérdi Ádám_XLQL9K.pdf] PDF
Szakdolgozat Dicsérdi Ádám_XLQL9K.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2024. Május 06..

Download (3MB)
[thumbnail of Dicsérdi Ádám titkosítási kérelem.pdf] PDF
Dicsérdi Ádám titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (40kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a Ford vevői magatartásának vizsgálatára fókuszálok. Ez egy részletes elemzés, melyben megvizsgálom mennyire prognosztizálhatók a vevő megrendelései, milyen előrejelzések készülnek, és ezek mennyire pontosak. Kitérek a megrendelések elemzésére, és arra keresem a választ mi a gyakori megrendelés módosítások oka, hogy miért van nagy eltérés az előrejelzések és a megrendelések között, hogyan javíthatók ezek a folyamatok. Bemutatom, milyen beszállítói, értékelő rendszerrel rendelkezik a Ford, hogyan javíthatók a vevő-beszerző kapcsolatok, illetve milyen kritériumoknak kell megfelelni ahhoz, hogy a Bosch visszakerüljön a Ford legmagasabban jegyzett beszállítói közé. Megismertetem az olvasót az erre a célra készített projekttel, melynek célja, hogy a Bosch visszaszerezze Q1 minősítését. Továbbá kutatásomban kitérek költségmegtakarítási lehetőségekre és készletértékesítésre. Kutatásomhoz az információk begyűjtése több forrásból történt. Másodlagos kutatásként szolgáltak többek között a Bosch honlap és vállalati anyagok, piacelemzések, szakfolyóiratok és cikkek, míg elsődleges kutatásként a projekt megvalósítása során szerzett ismereteim és vállalati anyagok szolgálnak.

Magyar cím

A Ford vevői magatartásának vizsgálata és a vevői igények hatékonyabb kielégítésére tett fejlesztési javaslatok bemutatása a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél

Angol cím

Ford's customers' behavior and customer needs met by Robert Bosch Elektronika Kft.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

GAZDASÁGINFORMATIKA INTÉZETI TANSZÉK

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatika

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Fauszt Tibor
Belső
Főiskolai docens
Tóth Károly
Külső
Szakcsoportvezető

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Ford, Bosch, Vevői magatartás elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Dicsérdi Ádám
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 10. 14:11
Utolsó módosítás: 2019. Máj. 10. 14:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet