The Islamic State’s online recruitment strategy between 2014 and 2017 with a special focus on recruiting western women and men

Csipke Dorina (2019) The Islamic State’s online recruitment strategy between 2014 and 2017 with a special focus on recruiting western women and men. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of THESIS FINAL Dorina Csipke Islamic State's Propaganda.pdf] PDF
THESIS FINAL Dorina Csipke Islamic State's Propaganda.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (923kB)

Magyar cím

Az Iszlám Állam online média propagandája 2014 és 2017 között - különös tekintettel a nyugati férfiak és nők toborzására

Angol cím

THE ISLAMIC STATE’S ONLINE RECRUITMENT STRATEGY BETWEEN 2014 AND 2017 WITH A SPECIAL FOCUS ON RECRUITING WESTERN WOMEN AND MEN

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Szilágyi Judit Beáta
Belső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Iszlám Állam, Propaganda, 2014-2017 elemzése, Online média, Férfiak, Nők
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 13. 10:22
Utolsó módosítás: 2020. Jún. 02. 09:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet