A közösségi média marketing, szerepe a fogyasztók döntéshozatalában, az influencer marketing térnyerése

Balázs Réka (2019) A közösségi média marketing, szerepe a fogyasztók döntéshozatalában, az influencer marketing térnyerése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdogavegleges2019_3.pdf] PDF
szakdogavegleges2019_3.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Harsányi Dávid
Belső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Influencer, Marketing, Fogyasztói magatartás, Online média, Offline média, Digitális tér, Primer kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 13. 11:57
Utolsó módosítás: 2019. Júl. 22. 13:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet