A szállodában előforduló kommunikációs helyzetek, protokoll elvárások és problémakezelés az InterContinental Budapest példáján keresztül

Neumark Lídia Sarolta (2019) A szállodában előforduló kommunikációs helyzetek, protokoll elvárások és problémakezelés az InterContinental Budapest példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Neumark_Lídia_DWYZKD.pdf] PDF
Neumark_Lídia_DWYZKD.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A szállodában előforduló kommunikációs helyzetek, protokoll elvárások és problémakezelés az InterContinental Budapest példáján keresztül

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-Vendéglátás FOSZK

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Remenyik Bulcsú
Belső
Főiskolai docens

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: InterContinental Budapest, protokoll, problémakezelés, Club, in the known füzet
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 16. 14:57
Utolsó módosítás: 2019. Aug. 27. 15:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet