Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.

Rákó Dávid Gábor (2019) Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Rákó Dávid Gábor_DEAVCG_FNTVHVVE.pdf] PDF
Rákó Dávid Gábor_DEAVCG_FNTVHVVE.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

FOSZK Turizmus - Vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Fekete-Frojimovics Zsófia
Belső
docens,oktatási és oktatástámogatási koordinátor,Vendéglátó szakfelelős

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Mercure Budapest City Center, panasz szituáció, panaszkezelési menedzsment, Trustyou, Kérdőíves felmérés
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 15. 12:42
Utolsó módosítás: 2020. Júl. 09. 11:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet