A fogyasztók influencerekkel való azonosulása, és ennek hatása a fogyasztói magatartásra

Kókai Szabina (2019) A fogyasztók influencerekkel való azonosulása, és ennek hatása a fogyasztói magatartásra. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of A fogyasztók influencerekkel való azonosulása, és ennek hatása a fogyasztói magatartásra.pdf] PDF
A fogyasztók influencerekkel való azonosulása, és ennek hatása a fogyasztói magatartásra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (927kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és Menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Csizmadia Péter
Belső
Tudományos munkatárs
Iski Barbara
Külső
Pénzügyi menedzser

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Influencer marketing, Vásárlási döntés, Marketingkommunikáció, közösségi média, fogyasztói magatartás
Felhasználói azonosító szám (ID): Kókai Szabina
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 16. 10:35
Utolsó módosítás: 2019. Máj. 16. 10:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet