The role of social networking in sales

Kurpé Rebeka (2019) The role of social networking in sales. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of The role of social networking in sales_Kurpé Rebeka.pdf] PDF
The role of social networking in sales_Kurpé Rebeka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (623kB)

Absztrakt (kivonat)

Civilizációnk az elmúlt évszázadok során számos átalakuláson ment keresztül a társadalmi változások, a pénz bevezetése, az új iparágak és a fejlődő piacok tekintetében. Az értékesítés szerepe az emberi léthez szükséges szolgáltatások nyújtásából és fogadásából ered, az áruk váltásából az áruk cseréjéig a mai globális import- és exportpiacokig. Az elmúlt évtizedben a gyorsan fejlődő technológiai korszak az exponenciálisan feltörekvő, a közösségi médiának köszönhető. Az emberek minden nap használják, szórakoztatásra, a barátokkal és rokonokkal való kapcsolattartásra, termékek eladására vagy megvásárlására, és sok más okból. Több mint 2,6 milliárd ember használja a közösségi médiát világszerte. Napjainkban a szociális média a mindennapi életünk szerves részévé válik. Annak érdekében, hogy megértsük a társadalmi hálózatépítés folyamatát, először is fontos tisztázni, hogy mi a társadalmi média és hogyan alakult ki a kezdetektől. Ez a dolgozat a szociális médiát a mai legfejlettebb marketingeszközként vizsgálja. Bár számtalan pozitív hatása fogalmának tűnhet, a szociális média kritikusan vizsgálható annak számos hátrányos hatásáa is. A tanulmány az értékesítés és a marketing történetét, és annak alakulását vizsgálja, valamint rövid áttekintést nyújt az információs és technológiai korszak kezdete óta kialakult online platformokról. Ez a jelentés értékeli a társadalmi hálózatépítés előnyeit, ezt a gyakorlatban kiemelve; hogyan működik jelenleg néhány országban, így összehasonlítva a társadalomra és a munkaerőre gyakorolt hatásait. Ezenkívül bemutatható az értékesítésre gyakorolt valódi hatásokra, a szociális platformok értékére, a szervezetek elégedettségére és a pénzügyi következményekre vonatkozó lehetséges spekulációkat. Napjainkban elengedhetetlen, hogy egy vállalkozás jelen legyen a szociális média platformokon, különben a kívánt értékesítési folyamatok eléréséhez sokkal több erőfeszítésre lesz szükség. Az adatokat több mint 100 válaszadóból, valamilyen típusú szociális média felhasználójából gyűjtöttem össze annak érdekében, hogy pontos képet kapjunk arról, hogy milyen platformok részesülnek előnyben, és milyen rendszerességgell és intenzitással használják ezeket. A cél az volt, hogy megtaláljuk a társadalmi média jelenlétének jelentőségét a mai társadalomban, és hogy elengedhetetlen az értékesítés sikeréhez, a társadalmi hálózatépítés szükségességéhez és a globális összekapcsolódás alapvető aspektusához. Az elsődleges és másodlagos kutatásnak köszönhetően megállapítható, hogy a szociális média a mindennapi életünk része. A világ a hagyományos és a digitális módszerek között gyorsan fejlődik. A hagyományos forgalmazási médiaplatformok, mint például a nyomtatott hirdetések vagy a televízió, amelyeket a forgalmazók új ügyfelek gyűjtésére vagy új termékek vagy szolgáltatások elindítására használnak, már nem fenntarthatók. A technológia megváltoztatta az üzleti életmódot. A közösségi oldalak népszerűsége folyamatosan növekszik. Ezért egyre több szervezet dönt úgy, hogy kihasználja ezeket a webhelyen. A közösségi médiaplatformok már nem csak a személyes szórakozás kommunikációs eszközei, hanem az üzleti marketing stratégiák fontos része. A dolgozat a promóciós és reklámozási lehetőségekre összpontosított, hogy a vállalatok hogyan növelhetik értékesítésüket a közösségi médián keresztül. Az évek során a közösségi média fontos információforrássá vált, amely globális erővel bír, amit a vállalkozások nem hagyhatnakk figyelmen kívül. Ez rövid és hosszú távú előnyöket teremthet számukra. A közösségi media, szervezetek általi használata erőteljes marketingeszköz a márkaismertség, a piaci betekintés, az új ügyfelek vonzása, az értékteremtés és a hírnév növelése érdekében. Ezek a hálózatok a kis- és középvállalkozások számára a legelőnyösebbek, mivel biztosítják az egyenlőséget, nemcsak a multinacionális vállalatok sikeresek ezeken a platformokon. A cégek jobban férhetnek hozzá a célhálózathoz, új és visszatérő ügyfelekhez, tesztelhetik az új termékeket, és használhatnak elemzéseket. A közösségi media felületein gyakorlatilag nincs korlátozás. Ezek a webhelyek lehetővé teszik a a vevőkör megcélzását, mint például a helyszínen, érdeklődésen, múltbeli tevékenységen, munkaköri leíráson és számtalan egyéb kritériumon alapuló hirdetők, például a Facebook és az Instagram a mai legjobb platformok, amelyek ezeket a lehetőségeket kínálják.

Magyar cím

A közösségi média szerepe az értékesítésben

Angol cím

The role of social networking in sales

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Csekő Katalin
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Közösségi média, Értékesítés, Technológiai fejlődés
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 15. 10:13
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 30. 10:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet