Értékesítési csatornák a szállodaiparban

Adorján Borbála (2019) Értékesítési csatornák a szállodaiparban. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[img] PDF
Adorján Borbála_QMQWPU_FOSZKker.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (826kB)

Abstract

A dolgozat az értékesítési csatornák vizsgálatát tűzte ki célul. Ezen belül is a szállodaiparban használatos csatornákét. Részleteztem a közvetlen és közvetett értékesítési csatornákat. Arra voltam kíváncsi a kutatásomban, hogy melyek a leggyakrabban használt csatornák a szállást keresők körében. Ehhez elvégeztem egy online kutatást is. A kutatás eredményeképpen elmondható, hogy napjainkban a legnépszerűbb csatornák a szállás közvetítő oldalak.

English title

Sales channels in the hotel industry

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

FOSZK Kereskedelem és Marketing

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Dr. Kozák TamásBelsőFőiskolai docensKozak.Tamas@uni-bge.hu

Item Type: Project work
Uncontrolled Keywords: Értekesités, Értékesítési csatorna, Marketing
Depositing User: Meleg Gizella
Date Deposited: 2019. May. 17. 10:20
Last Modified: 2019. Sep. 02. 12:37

Actions (login required)

View Item View Item