Fogyasztóvédelem a légiközlekedésben (a panaszkezelés szerepe konkrét eseten keresztül bemutatva)

Tóth Eszter (2014) Fogyasztóvédelem a légiközlekedésben (a panaszkezelés szerepe konkrét eseten keresztül bemutatva). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Szakdolgozat2 (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2114.

Download (919kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Hámori AntalNEM RÉSZLETEZETTFőiskolai docenshamori.antal@kvifk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztóvédelem, Légiközlekedés, Panaszkezelés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Dátum: 2015. Máj. 06. 10:25
Utolsó módosítás: 2015. Dec. 15. 13:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet