Internetes reklámok adatbegyűjtési módszerei, és hatásai a gazdaságra és társadalomra

Gádor Ambrus (2019) Internetes reklámok adatbegyűjtési módszerei, és hatásai a gazdaságra és társadalomra. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Internetes-reklámok-adatbegyűjtési-módszerei-és-hatásai-a-gazdaságra-és-társadalomra_javitott.pdf] PDF
Internetes-reklámok-adatbegyűjtési-módszerei-és-hatásai-a-gazdaságra-és-társadalomra_javitott.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (909kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat bemutatja az internetes reklámokat informatikai, gazdasági és társadalmi szempontok alapján.

Magyar cím

Internetes reklámok adatbegyűjtési módszerei, és hatásai a gazdaságra és társadalomra

Angol cím

Methods for collecting data on Internet advertising and its effects on the economy and society

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Avornicului Mihály
Belső
főiskolai docens

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: online marketing, Big Data, e-kereskedelem, adatbányászat, GDPR
Felhasználói azonosító szám (ID): Gádor Ambrus
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 16. 16:16
Utolsó módosítás: 2019. Máj. 16. 16:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet