The marketing strategy of Netflix, and the possible reasons, why does the company not have many subscribers in Hungary

Devecser Zsolt Tamás (2019) The marketing strategy of Netflix, and the possible reasons, why does the company not have many subscribers in Hungary. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Thesis_Zsolt_Devecser.pdf] PDF
Thesis_Zsolt_Devecser.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (751kB)

Magyar cím

A Netflix marketing stratégiája, illetve a lehetsége okai hogy miért nem olyan népszerű Magyarországon

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. habil Szabó Zoltán
Belső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Netflix, Magyarország, Marketingstratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 17. 10:01
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 20. 16:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet