The importance of quality department in terms of guest satisfaction in the hotel industry Through the example of DreamPlace Hotels&Resorts

Tamási Evelin (2019) The importance of quality department in terms of guest satisfaction in the hotel industry Through the example of DreamPlace Hotels&Resorts. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of EvelinTamási_E23BJO_TVIS(en).pdf] PDF
EvelinTamási_E23BJO_TVIS(en).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Angol cím

The importance of quality department in terms of guest satisfaction in the hotel industry Through the example of DreamPlace Hotels&Resorts

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-Vendéglátás (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
PhD Karakasné Dr. Morvay Klára
Belső
Főiskolai docens PhD

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: quality department,, guest satisfaction, quality control
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 18. 12:48
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 14. 13:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet