A vendégmegtartás jelentősége és a vendég lojalitás elérésének módszerei a Viking Cruises példáján bemutatva

Laczkó-Üveges Loretta Edit (2019) A vendégmegtartás jelentősége és a vendég lojalitás elérésének módszerei a Viking Cruises példáján bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Laczkó-Üveges Loretta_EOG1MW_TVvend.pdf] PDF
Laczkó-Üveges Loretta_EOG1MW_TVvend.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

A mai globalizált világban, ahol a versenytársak köre kiszélesedett, a piaci sikerhez nem elegendő az új vendégek felkutatása és megszerzése, a szállodáknak a meglévő ügyfelek megtartására, lojalitásuk kialakítására kell koncentrálniuk. A szakdolgozatom témája mindazon tényezőknek az összegyűjtése, amelyekre odafigyelve és ezeket használva elősegíthető a vendégek visszatérő vendéggé válásának előmozdítása és a szálloda iránti lojalitásuk fokozása. Ehhez volt munkahelyemet, a Viking Cuises-t vettem alapul. A szakirodalom áttekintésekor a lojalitás, az elégedettség, az elégedettség és az érzelmek, a panaszkezelés, a szájreklám, a szolgáltatás és a szolgáltatásminőség, valamint a turizmus fogalmi hátterét járom körbe, továbbá bemutatom a hajózás iparát és volt munkahelyem helyét az iparban. A vegyes módszertant alkalmazó kutatásom során a tartalomelemzés és a kérdőíves megkérdezés módszerével igyekeztem a szakirodalmi áttekintésben leírtakat, valamint az az alapján felállított hipotéziseimet alátámasztani vagy megcáfolni.

Magyar cím

A vendégmegtartás jelentősége és a vendég lojalitás elérésének módszerei a Viking Cruises példáján bemutatva

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

TurizmusTanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás szak

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dobó Róbert
Belső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Lojalitás, Vendégelégedettség, Panaszkezelés, Szolgáltatásminőség, Branding, Pozicionálás, Szájreklám, Elektronikus szájreklám
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 19. 14:05
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 24. 16:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet