Maintaining guest satisfaction in a newly opened hotel A case study: D8 Hotel in Budapest

Fesenko Oleksandra (2019) Maintaining guest satisfaction in a newly opened hotel A case study: D8 Hotel in Budapest. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Fesenko Oleksandra I8XTXP Tourism Management.pdf] PDF
Fesenko Oleksandra I8XTXP Tourism Management.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Angol cím

Maintaining guest satisfaction in a newly opened hotel A case study: D8 Hotel in Budapest

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

BA of Tourism and Hospitality

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Székely György
Belső
Master Lecturer

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: satisfaction, D8 Hotel, The role of the staff
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 18. 12:15
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 15. 13:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet