Felhasználói elégedettségmérés a budapesti közösségi kerékpármegosztó rendszerben a MOL Bubi szolgáltatáson keresztül

Makovei Axel (2019) Felhasználói elégedettségmérés a budapesti közösségi kerékpármegosztó rendszerben a MOL Bubi szolgáltatáson keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of FELHASZNÁLÓI ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS A BUDAPESTI KÖZÖSSÉGI KERÉKPÁRMEGOSZTÓ RENDSZERBEN A MOL BUBI SZOLGÁLTATÁSON KERESZTÜL_Makovei Axel.pdf] PDF
FELHASZNÁLÓI ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS A BUDAPESTI KÖZÖSSÉGI KERÉKPÁRMEGOSZTÓ RENDSZERBEN A MOL BUBI SZOLGÁLTATÁSON KERESZTÜL_Makovei Axel.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Miskolczi Tibor
Belső
NEM RÉSZLETEZETT
Kertesi Norbert
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Elégedettségmérés, Vevői elégedettségmérés, Vevői elégedettség, Minőség, Szolgáltatásminőség, Kerékpár, MOL Bubi
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 27. 14:10
Utolsó módosítás: 2020. Már. 02. 14:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet