Impact of personalized service on guest experience

Ismayilova Nigar (2019) Impact of personalized service on guest experience. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of NIGAR ISMAYILOVA THESIS_2019 NOVEMBER 26 The Impact of Personalized Service on guest experience.pdf] PDF
NIGAR ISMAYILOVA THESIS_2019 NOVEMBER 26 The Impact of Personalized Service on guest experience.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

The aim of dissertation is to have a tangible tool in order to increase guest satisfaction

Angol cím

Impact of personalized service on guest experience

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Institut of Tourism and Catering

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

BA of Tourism and Hospitality

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Weninger Agnes
Belső
THM angol képzésvezető, mesteroktató

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: guest satisfaction, hotel, service, front office
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 28. 14:24
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 14. 12:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet