A magyar programmatic piac helyzete - Hol tart a magyar programmatic Európa többi piacához képest, milyen a hazai programmatic megítélése és hogyan tudnánk fejlődni?

Geiger Kristóf (2019) A magyar programmatic piac helyzete - Hol tart a magyar programmatic Európa többi piacához képest, milyen a hazai programmatic megítélése és hogyan tudnánk fejlődni? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A magyar programmatic piac helyzete_final.pdf] PDF
A magyar programmatic piac helyzete_final.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. November 28..

Download (1MB)
[thumbnail of Bizalmas kezeles.pdf] PDF
Bizalmas kezeles.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) until 2025. Január 01..

Download (109kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat a magyar programmatic piacot mutatja be az európai programmatic piac viszonylatában. Főleg az edukáció hiányára és a kiadói érdekellentétekre fókuszálva von le következtetéseket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Eszes István
Belső
Egyetemi tanár, Phd, BGE Külkereskedelmi kar
Barnóth Zoltán
Külső
Chief Digital Officer, Mcsoport Magyarország Kft.

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Programmatic, Programmatic médiavásárlás, Programozott médiavásárlás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 28. 14:14
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 21. 10:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet