Die Bedeutung des Brandmarketings mit Beispielen von verschiedenen betrieblichen Strategien

Tevan Rebeka (2019) Die Bedeutung des Brandmarketings mit Beispielen von verschiedenen betrieblichen Strategien. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Die Bedeutung des Brandmarketings mit Beispielen von verschiedenen betrieblichen Strategien.pdf] PDF
Die Bedeutung des Brandmarketings mit Beispielen von verschiedenen betrieblichen Strategien.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (német nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Ugrai Zsuzsanna
Belső
Tanár

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: brandmarketing, liebesmarken, logos
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 02. 10:27
Utolsó módosítás: 2020. Már. 03. 10:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet