Analysis of Nivea’s marketing strategy - A research on customer preferences to obtain a comprehensive view on buyers’ behaviour

Preisz Zsófia (2019) Analysis of Nivea’s marketing strategy - A research on customer preferences to obtain a comprehensive view on buyers’ behaviour. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of feltöltendő verzió.pdf] PDF
feltöltendő verzió.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (2MB)
[thumbnail of 2. sensitive.pdf] PDF
2. sensitive.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (98kB)

Magyar cím

-

Angol cím

Analysis of Nivea’s marketing strategy - A research on customer preferences to obtain a comprehensive view on buyers’ behaviour

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
Belső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Consumer behaviour, Brand strategy
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 02. 12:12
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 28. 13:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet