Az influencer, és az énmárka kapcsolata

Tőtős Anett Evelyn (2019) Az influencer, és az énmárka kapcsolata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Tőtős Anett Evelyn_INFLUENCER ÉS AZ ÉNMÁRKA KAPCSOLATA.pdf] PDF
Szakdolgozat_Tőtős Anett Evelyn_INFLUENCER ÉS AZ ÉNMÁRKA KAPCSOLATA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Zarándné Vámosi Kornélia
Belső
Minőségmenedzsment szakirányvezető, TDT elnök adjunktus
Szántó Péter
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Influencer, Influencer marketing, Énmárka, Self Branding, Personal Branding, Celebek, Ismertség, Márka, Instagram, Véleményvezér, Versenyeztetés
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 30. 11:30
Utolsó módosítás: 2020. Már. 27. 16:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet