A közösségi média szerepe a tinédzser lányok önértékelésében és a body positive kampányok jótékony hatása

Gyurcsovics Noémi (2019) A közösségi média szerepe a tinédzser lányok önértékelésében és a body positive kampányok jótékony hatása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Gyurcsovics_Noemi_CJG517.pdf] PDF
Gyurcsovics_Noemi_CJG517.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a közösségi média szerepét vizsgáltam a tinédzser lányok önértékelésében illetve negatív hatásait. Emellett a body positive kampányokat, és azoknak jótékony hatásait.

Magyar cím

A közösségi média szerepe a tinédzser lányok önértékelésében és a body positive kampányok jótékony hatása

Angol cím

The role of social media in self-esteem for teenage girls and the positive effects of body positive campaigns

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Buvár Ágnes
Belső
Óraadó
Szabó Eszter
Külső
Geometry Intelligence

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Közösségi média, Body positive, Influencer marketing, Önértékelés, Tinédzserek, Reklám
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 02. 08:29
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 21. 13:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet