Brand kommunikáció és márkaépítés a zenei fesztiválokon. A Bacardi, mint piacvezető alkohol márka stratégiája alapján

Pelikán Panna Polixéna (2019) Brand kommunikáció és márkaépítés a zenei fesztiválokon. A Bacardi, mint piacvezető alkohol márka stratégiája alapján. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOGA.pdf] PDF
SZAKDOGA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Meznőné Oravecz Titanilla Éva
Belső
egyetemi tanársegéd
Balássy Árpád
Külső
Marketing- és sales igazgató
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Brand, Márkaépítés, Fesztivál, Zenei fesztivál, Kommunikáció, Alkohol, Bacardi, Marketingkommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 02. 10:04
Utolsó módosítás: 2020. Már. 10. 13:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet