A Z generáció médiafogyasztási szokásai és reklámokkal kapcsolatos attitűdje

Kiss Renáta (2019) A Z generáció médiafogyasztási szokásai és reklámokkal kapcsolatos attitűdje. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A Z generáció médiafogyasztási szokásai és reklámokkal kapcsolatos attitűdje.pdf] PDF
A Z generáció médiafogyasztási szokásai és reklámokkal kapcsolatos attitűdje.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Mezőné Oravecz Titanilla Éva
Belső
NEM RÉSZLETEZETT
Szántó Gabriella
Külső
kommunikációs igazgató
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Z generáció, Médiafogyasztás, Reklám, Fogyasztói szokások
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 02. 09:02
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 26. 13:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet