Az influencer marketing hatása az Y és Z generáció fogyasztói döntésekre

Varga Viktória (2019) Az influencer marketing hatása az Y és Z generáció fogyasztói döntésekre. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat.pdf] PDF
szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

AZ INFLUENCER MARKETING HATÁSA AZ Y ÉS Z GENERÁCIÓ FOGYASZTÓI DÖNTÉSEKRE

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Eszes István
Belső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Influencer marketing, Y generáció, Fogyasztói magatartás, Z generáció, Hatásvizsgálat
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 02. 10:59
Utolsó módosítás: 2020. Már. 30. 15:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet