Márkahűség a luxuskozmetikumok piacán

Ughy Dóra (2019) Márkahűség a luxuskozmetikumok piacán. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Ughy Dóra_FINAL.pdf] PDF
Szakdolgozat_Ughy Dóra_FINAL.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Márkahűség vagy divatkövetés? Mitől elégedett a fogyasztó és mitől lesz hű a márkához? Manapság rengeteg termékkel találkozunk a drogériák polcain, amely miatt sokaknak fejtörést okoz, mi alapján válasszanak ki egy márkát/terméket maguknak. A vállalatok nap mint nap kihívások kereszttűzében találják magukat, hiszen a fogyasztók számára mindig innovatív, megújuló, különleges terméket/szolgáltatást kell nyújtani. A szépségiparban számos tényező befolyásolja a fogyasztók magatartását és a termékek tulajdonságait.

Magyar cím

Márkahűség a luxuskozmetikumok piacán

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (német nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. habil Szabó Zoltán
Belső
egyetemi docens

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Márkahűség, Kozmetikum, Luxus, Fogyasztói elégedettség, Fogyasztói magatartás, Primer kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 05. 13:30
Utolsó módosítás: 2020. Már. 30. 10:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet