Chinese e-commerce merchants' role in international trade of the future

Tong Tong (2019) Chinese e-commerce merchants' role in international trade of the future. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of TONG TONG THESIS.pdf] PDF
TONG TONG THESIS.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Absztrakt (kivonat)

China joined the Internet and entered the e-commerce market in 1994, which was nearly 10 years later than the United States, however, according to the latest data from eMarketer in May 2019, China is the top e-commerce market in the world, which is about twice of the next five countries combined. It is no exaggeration to say that the current status of the Chinese e-commerce market is the future of the global market.

Angol cím

Chinese e-commerce merchants' role in international trade of the future

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Csekő Katalin
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kína, E-kereskedelem, Kereskedelem
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 09. 10:59
Utolsó módosítás: 2020. Már. 30. 05:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet