A marketing-innováció szerepe az értékteremtésben, innovációs folyamatok menedzsmentje

Bartók-Bábán Júlia Berta (2019) A marketing-innováció szerepe az értékteremtésben, innovációs folyamatok menedzsmentje. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of VEGLEGES Szakdolgozat_Innovaciomenedzsment-versenykepesseg.pdf] PDF
VEGLEGES Szakdolgozat_Innovaciomenedzsment-versenykepesseg.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A marketing-innováció szerepe az értékteremtésben, innovációs folyamatok menedzsmentje

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdálkodási és Menedzsment

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (távoktatás)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Csizmadia Péter
Belső
NEM RÉSZLETEZETT
Pálos Gábor
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: innováció, Marketing, Phoenix Contact
Felhasználói azonosító szám (ID): Bábán Júlia Berta
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 16. 11:56
Utolsó módosítás: 2019. Dec. 16. 11:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet