Assessment of Advantages and Disadvantages of Internet Marketing of Georgian Tour Operators

Alina Sarkisyan Sarkisyan (2019) Assessment of Advantages and Disadvantages of Internet Marketing of Georgian Tour Operators. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of MA THESIS SARKISYAN ALINA.pdf] PDF
MA THESIS SARKISYAN ALINA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

In a century of high information technologies internet marketing is the most profitable, the low-cost, effective and gaining more and more value by means of marketing strategy necessary for maintaining tour operators for saving market positions and attract more clients.By making comparative analysis of Georgian tour operators’ websites reveal advantages and shortcomings, problems and perspectives of Internet marketing development in Georgian market. By analysing results of sociological research of customers to the means of internet marketing, try to formulate recommendations about the usage of internet marketing for tour operators in Georgia.

Angol cím

Assessment of Advantages and Disadvantages of Internet Marketing of Georgian Tour Operators

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Tourism Management

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

<font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-align: inherit;">Tourism Management MA</font></font>

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Jancsik András András
NEM RÉSZLETEZETT
Vice Rector for Education
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Internet Marketing Tour Operators
Felhasználói azonosító szám (ID): Alina Sarkisyan Sarkisyan
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 10. 14:53
Utolsó módosítás: 2019. Dec. 10. 14:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet