Vállalati imázsépítés az Észak Üvért Kft.-nél

Deák Márton Attila (2019) Vállalati imázsépítés az Észak Üvért Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Deák Márton Attila.pdf] PDF
Szakdolgozat - Deák Márton Attila.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban egy hazai konzervipari, illetve csomagolóüvegkereskedő KKV-t, az Észak Üvért Kft.-t vizsgálom részletesen, szekunder kutatásommal beszámolok az európai élelmiszeripar és a közép-európai konzervipar helyzetéről, illetve a térségben jelen levő konzervipari vállalkozásokkal összevetem. Ismertetem a vállalati imázsépítés elméletét, jelentőségét a cégekre nézve, valamint a szervezeti és fogyasztói piac jellemzőit, ahol az általam vizsgált cég tevékenykedik. Primer kutatásommal információkat gyűjtök a fogyasztói trendekről, következtetek arra, hogy milyen eszközökkel érdemes a cég imázsépítését fejleszteni, milyen új termékkategóriákat lenne érdemes bevezetni.

Magyar cím

Vállalati imázsépítés az Észak Üvért Kft.-nél

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Totth Gedeon
Belső
Egyetemi tanár

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Imázsépítés, Marketingstratégia, Élelmiszeripar
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 10. 14:59
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 20. 08:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet