Kuponos-bónuszos oldalak, mint online marketingeszköz - A Bónusz Brigád sikertörténete -

Morvai Szabina (2014) Kuponos-bónuszos oldalak, mint online marketingeszköz - A Bónusz Brigád sikertörténete -. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Morvai Szabina (FB5G8K) - Szakdolgozat végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Eszes IstvánNEM RÉSZLETEZETTfőiskolai tanár, PhD, Marketing Tanszékeszes.istvan@kkk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, E-kereskedelem, Bónusz Brigád, Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Dátum: 2015. Már. 05. 12:06
Utolsó módosítás: 2015. Okt. 07. 11:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet