A vényköteles gyógyszereket gyártó vállalatok marketingkommunikációs lehetőségei a Boehringer Ingelheim példáján keresztül

Jamrik Gyöngyvér (2019) A vényköteles gyógyszereket gyártó vállalatok marketingkommunikációs lehetőségei a Boehringer Ingelheim példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_JamrikGyongyver.pdf] PDF
Szakdolgozat_JamrikGyongyver.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodás és Menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr Brávácz Ibolya
Belső
Főiskolai docens
Bokros Lilla
Külső
Event Specialist, Boehringer Ingelheim

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikáció, Gyógyszeripari marketing, Vényköteles gyógyszerek marketingje, Boehringer Ingelheim
Felhasználói azonosító szám (ID): Jamrik Gyöngyvér
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 16. 12:43
Utolsó módosítás: 2019. Dec. 16. 12:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet