Hogyan alakítható ki a márkahűség a NESCAFÉ® Dolce Gusto® részére

Kiss Viola (2019) Hogyan alakítható ki a márkahűség a NESCAFÉ® Dolce Gusto® részére. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_KISS-VIOLA_FULL-teljes-verzió (1).pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_KISS-VIOLA_FULL-teljes-verzió (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2024. December 16..

Download (1MB)
[thumbnail of Kiss Viola.pdf] PDF
Kiss Viola.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (38kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és Menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Zsigmond Száva
Belső
adjunktus, teamcoach
Dámosy Dániel
Külső
Head of Strategy

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Márkahűség, Fogyasztói magatartás, Marketing Mix, Versenytársak
Felhasználói azonosító szám (ID): Kiss Viola
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 16. 09:55
Utolsó módosítás: 2019. Dec. 16. 09:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet