A vállalati fenntarthatóság környezeti dimenziója

Bujna Bettina (2019) A vállalati fenntarthatóság környezeti dimenziója. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_Bujna Bettina.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_Bujna Bettina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Napjaink talán legégetőbb kérdései közé tartozik a klímaváltozás, amely egy rendkívül összetett folyamat. A sok kiváltó ok közül talán a legszembetűnőbbet, a műanyagszennyezést választottam. Dolgozatom ötletét az új Európai Uniós irányelv, a Plastic Strategy adta, amely 2021-től a műanyagcsomagolások újrahasznosíthatóságát és az egyszerhasználatos műanyagok forgalmazását szabályozza. A kezdeményezés elindíthat minket a fenntartható fejlődés útján, de vajon a nagyvállalatok hogyan vélekednek a változásról? Ezen kérdésen elindulva úgy gondolom, hogy a legjobb választ egy gyorsétteremhálózat vizsgálata adhatná. Vizsgált kérdések a következők: A Burger King képes lehet megfelelően reagálni a változásra? Ha igen, miként? Országos szinten a fogyasztók képesek/hajlandóak nyomatékosan befolyásolni a menedzseri döntéseket? Létezik olyan megoldás, amely mindkét fél számára elfogadható és egyben fenntartható is?

Magyar cím

A vállalati fenntarthatóság környezeti dimenziója

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és Menedzsment szak

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Győri Zsuzsanna
Belső
főiskolai docens
Herner Katalin
Külső
ügyvezető igazgató (KÖVET)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fenntarthatóság, Gyorsétterem, Plastic Strategy
Felhasználói azonosító szám (ID): Bujna Bettina
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 16. 15:04
Utolsó módosítás: 2019. Dec. 16. 15:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet