A zöld energia és a fenntartható fejlődés elvének megjelenése a marketingstratégiában

Giber Péter (2010) A zöld energia és a fenntartható fejlődés elvének megjelenése a marketingstratégiában. Faculty of International Management and Business.

[img] PDF
D_15041.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Nincs adat Nincs adatUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Zöld marketing, Fenntartható fejlődés, Marketingstratégia
Depositing User: Szabó Zoltán
Date Deposited: 2020. Jun. 29. 03:15
Last Modified: 2020. Jun. 29. 03:15

Actions (login required)

View Item View Item