A dolgozói elégedettség és elkötelezettség vizsgálata a Kempinski Hotel Corvinus Budapest példáján keresztül

Tamássy Fanni (2020) A dolgozói elégedettség és elkötelezettség vizsgálata a Kempinski Hotel Corvinus Budapest példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Tamassy-Fanni_U09BNI_TV.pdf] PDF
Tamassy-Fanni_U09BNI_TV.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (24MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat témájának a dolgozói elkötelezettség és elégedettség vizsgálatát választotta a szerző egy budapesti luxusszálloda példáján keresztül. A különböző részlegek megismerése ihlette a témaválasztást, ugyanis elgondolkodtatja az embert, hogy egy ekkora létszámot foglalkoztató intézmény hogyan talál olyan munkaerőt, amely hatékonyan dolgozik, illetve mit tesz azért, hogy ezen munkavállalókat megtartsa.A dolgozat azokat az összefüggéseket és tényezőket szándékozik feltárni, amelyek kialakítják a munkavállalóban az elköteleződést a vállalkozás felé.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Halpern Péter
Belső
Mestertanár, Turizmus Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: HR, elkötelezettség, humán erőforrás menedzsment, munkamotiváció, vezetői felelősség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Júl. 06. 14:07
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 22. 09:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet