A dolgozói elégedettség és elkötelezettség vizsgálata a Kempinski Hotel Corvinus Budapest példáján keresztül

Tamássy Fanni (2020) A dolgozói elégedettség és elkötelezettség vizsgálata a Kempinski Hotel Corvinus Budapest példáján keresztül. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[img] PDF
Tamassy-Fanni_U09BNI_TV.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (24MB)

Abstract

A szakdolgozat témájának a dolgozói elkötelezettség és elégedettség vizsgálatát választotta a szerző egy budapesti luxusszálloda példáján keresztül. A különböző részlegek megismerése ihlette a témaválasztást, ugyanis elgondolkodtatja az embert, hogy egy ekkora létszámot foglalkoztató intézmény hogyan talál olyan munkaerőt, amely hatékonyan dolgozik, illetve mit tesz azért, hogy ezen munkavállalókat megtartsa.A dolgozat azokat az összefüggéseket és tényezőket szándékozik feltárni, amelyek kialakítják a munkavállalóban az elköteleződést a vállalkozás felé.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Turizmus-vendéglátás

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Halpern PéterBelsőMestertanár, Turizmus Tanszék, KVIKhalpern.peter@uni-bge.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: HR, elkötelezettség, humán erőforrás menedzsment, munkamotiváció, vezetői felelősség
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Brakszatoriszné Jankó Tímea
Date Deposited: 2020. Jul. 06. 14:07
Last Modified: 2020. Sep. 22. 09:12

Actions (login required)

View Item View Item