Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában

Adamik Ottília (2020) Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában. Faculty of Finance and Accountancy.

[img] PDF
Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában_Adamik_Ottília_BSAHUA.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2025. May 13..

Download (1MB)
[img] PDF
titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (37kB)
[img] PDF
FOSZK_OF_adamik_ottília_bsahua.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2025. May 13..

Download (188kB)

Abstract

<p></p><p align="center"></p><p style="text-align:left;">A témámban egy aktuális kérdéskör feldolgozására tettem kísérletet tekintettel arra tényre, hogy az egész a világgazdaság mozgatórugója a kereslet és a kínálat. Ahhoz, hogy egy adott termék/szolgáltatás iránt kereslet alakuljon ki, ehhez elengedhetetlen egy sikeres marketing stratégia kidolgozása. Ennek fő célja, hogy egy termékcsoportot el tudjunk helyezni a piacon, alkalmazkodva a változó piaci igényeknek megfelelően.</p><p style="text-align:left;"> A záródolgozatomban egy diákok számára létrejött számlacsomag kerül bemutatásra általam. A témaválasztásomnál az is motivált, hogy én saját magam is részét képezem ennek a célcsoportnak, és a mindennapok során használom a bank ilyen irányú szolgáltatásait, a pénzügyeim kezelése során.</p><p style="text-align:left;"></p><p>Összegezve úgy gondolom, hogy a HelloBB számlacsomag egy rendkívül jó termék a tanulói célcsoport számára, kiállja a próbát mind a versenytársaival, mind pedig Budapest Bank többi termékével szemben. Továbbá úgy vélem sikerült kellő részletességgel megismertetnem a terméket az olvasóval, és rávilágítanom erősségeire, és gyengeségeire egyaránt.</p><br><br>

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Finance and Accountancy

Department

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Dr. Brávácz IbolyaBelsőfőiskolai docens, Menedzsment Tanszék, PSZKbravacz.ibolya@uni-bge.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: banki szolgáltatás(ok), bankmarketing, marketing mix, marketingeszközök, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2020. Sep. 11. 09:07
Last Modified: 2021. Mar. 29. 09:17

Actions (login required)

View Item View Item