Adamik Ottília (2020) Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában_Adamik_Ottília_BSAHUA.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 13.. Download (1MB) |
|
PDF
titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (37kB) |
|
PDF
FOSZK_OF_adamik_ottília_bsahua.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 13.. Download (188kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p></p><p align="center"></p><p style="text-align:left;">A témámban egy aktuális kérdéskör feldolgozására tettem kísérletet tekintettel arra tényre, hogy az egész a világgazdaság mozgatórugója a kereslet és a kínálat. Ahhoz, hogy egy adott termék/szolgáltatás iránt kereslet alakuljon ki, ehhez elengedhetetlen egy sikeres marketing stratégia kidolgozása. Ennek fő célja, hogy egy termékcsoportot el tudjunk helyezni a piacon, alkalmazkodva a változó piaci igényeknek megfelelően.</p><p style="text-align:left;"> A záródolgozatomban egy diákok számára létrejött számlacsomag kerül bemutatásra általam. A témaválasztásomnál az is motivált, hogy én saját magam is részét képezem ennek a célcsoportnak, és a mindennapok során használom a bank ilyen irányú szolgáltatásait, a pénzügyeim kezelése során.</p><p style="text-align:left;"></p><p>Összegezve úgy gondolom, hogy a HelloBB számlacsomag egy rendkívül jó termék a tanulói célcsoport számára, kiállja a próbát mind a versenytársaival, mind pedig Budapest Bank többi termékével szemben. Továbbá úgy vélem sikerült kellő részletességgel megismertetnem a terméket az olvasóval, és rávilágítanom erősségeire, és gyengeségeire egyaránt.</p><br><br>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | banki szolgáltatás(ok), bankmarketing, marketing mix, marketingeszközök, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Szep. 11. 09:07 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 09:17 |
Actions (login required)
Tétel nézet |