Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában

Adamik Ottília (2020) Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában_Adamik_Ottília_BSAHUA.pdf] PDF
Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában_Adamik_Ottília_BSAHUA.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 13..

Download (1MB)
[thumbnail of titkosítási kérelem.pdf] PDF
titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (37kB)
[thumbnail of FOSZK_OF_adamik_ottília_bsahua.pdf] PDF
FOSZK_OF_adamik_ottília_bsahua.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 13..

Download (188kB)

Absztrakt (kivonat)

<p></p><p align="center"></p><p style="text-align:left;">A témámban egy aktuális kérdéskör feldolgozására tettem kísérletet tekintettel arra tényre, hogy az egész a világgazdaság mozgatórugója a kereslet és a kínálat. Ahhoz, hogy egy adott termék/szolgáltatás iránt kereslet alakuljon ki, ehhez elengedhetetlen egy sikeres marketing stratégia kidolgozása. Ennek fő célja, hogy egy termékcsoportot el tudjunk helyezni a piacon, alkalmazkodva a változó piaci igényeknek megfelelően.</p><p style="text-align:left;"> A záródolgozatomban egy diákok számára létrejött számlacsomag kerül bemutatásra általam. A témaválasztásomnál az is motivált, hogy én saját magam is részét képezem ennek a célcsoportnak, és a mindennapok során használom a bank ilyen irányú szolgáltatásait, a pénzügyeim kezelése során.</p><p style="text-align:left;"></p><p>Összegezve úgy gondolom, hogy a HelloBB számlacsomag egy rendkívül jó termék a tanulói célcsoport számára, kiállja a próbát mind a versenytársaival, mind pedig Budapest Bank többi termékével szemben. Továbbá úgy vélem sikerült kellő részletességgel megismertetnem a terméket az olvasóval, és rávilágítanom erősségeire, és gyengeségeire egyaránt.</p><br><br>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Brávácz Ibolya
Belső
főiskolai docens, Menedzsment Tanszék, PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: banki szolgáltatás(ok), bankmarketing, marketing mix, marketingeszközök, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Szep. 11. 09:07
Utolsó módosítás: 2021. Már. 29. 09:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet