Vásárolok, tehát vagyok - Az impulzusvásárlás, és ami mögötte van

Szili Nikolett (2014) Vásárolok, tehát vagyok - Az impulzusvásárlás, és ami mögötte van. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neveKonzulens típusaBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Fodor MónikaNEM RÉSZLETEZETTegyetemi docensNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Impulzusvásárlás, Motiváció, Marketing, Fogyasztói magatartás, Online vásárlás
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Dátum: 2015. Már. 05. 12:07
Utolsó módosítás: 2015. Nov. 09. 10:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet