Vásárolok, tehát vagyok - Az impulzusvásárlás, és ami mögötte van

Szili Nikolett (2014) Vásárolok, tehát vagyok - Az impulzusvásárlás, és ami mögötte van. Faculty of International Management and Business.

[img] PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Dr. Fodor MónikaUNSPECIFIEDegyetemi docensUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Impulzusvásárlás, Motiváció, Marketing, Fogyasztói magatartás, Online vásárlás
Depositing User: Hegedűsné Orbán Éva
Date Deposited: 2015. Mar. 05. 12:07
Last Modified: 2015. Nov. 09. 10:35

Actions (login required)

View Item View Item