Relaxációs ital bevezetése a magyar piacra

Antal Adrienn (2014) Relaxációs ital bevezetése a magyar piacra. Faculty of International Management and Business.

[img] PDF
SZAKDOLGOZAT_Antal Adrienn.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Supervisors

Konzulens neveKonzulens típusaAssignment, Scientific qualification, InstitutionEmail
Prof. Dr. Józsa LászlóUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDjozsa.laszlo@kkk.bgf.hu

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Italfogyasztás, Marketingstratégia, Termékbevezetés
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2015. Mar. 05. 12:07
Last Modified: 2015. Sep. 17. 09:46

Actions (login required)

View Item View Item