The analysis of the current digital marketing activities of SugarTrends

Kiss Fanni (2015) The analysis of the current digital marketing activities of SugarTrends. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kiss-Fanni-The-analysis-of-the-current-digital-marketing-activities-of-SugarTrends.pdf] PDF
Kiss-Fanni-The-analysis-of-the-current-digital-marketing-activities-of-SugarTrends.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

In this thesis the analysis of the current marketing activities is analysed of the company, called SugarTrends. THe author is prior to find the answer whether paid traffic and search marketing is an appropriate tool for such a life-style business or not. A solution is suggested and conducted by the author.

Magyar cím

A SugarTrends jelenlegi digitális marketing stratégájának elemzése

Angol cím

The analysis of the current digital marketing activities of SugarTrends

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
NEM RÉSZLETEZETT
Associate Professor

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digital marketing, search marketing, social media marketing, content optimisation, word-of-mouth-marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Rekord készítés dátuma: 2015. Máj. 14. 12:45
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 26. 11:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet